Kylan har satt sig i märgen

Usch jag är så trött, och jag fyser och jag bara är helt klagig! Har iallafall mitt naturgodis, men nu är jag lite illamående av allt! Men Ed ligger så sött här inne och sover på min säng och är bara sjuuukt söt!
Igår var trevligt men KALLT! Det var Joss Jeni och några av Jenis kompisar som kom hit och senare när vi kom på att det inte fanns något att göra här så drog vi till dandeyd och satt utanför ett dagis och kurade. När jag tillslut blev upptvingad bort från den underbara närheten av varma kroppar för att gå till bussen hade vi ändå tur eftersom att den kom efter typ 2 minuter! Bussarna går tydligen fett ofta på helgnätter också, trodde att de bara gick en gång varannan eller varje timme, men det var en gång i halvtimmen tillockmed! När vi äntligen kom hem kurade vi alla 3 ihop oss i min säng och sov länge!
Men nu ska jag städa, panikstädade och slängde ihop ALLT jag kunde hitta i lådorna igår innan folket kom, vilket innebär att de blev proppfulla blandade med smutstvätt, nytvättade kläder och lite allmänna saker som pennor och grejjer. Nej jag kan inte leva så hjälp!
Usch vilken onödigt lång text..
Inga bilder blir det idag eftersom jag ser ut som en liten lodis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0