Kraschad Karriär som Tekokare

Vår... tekokare... är... trasig.....
Jag måste nu... åh vill inte säga det... Koka vatten... i kastrull....
PÅ SPISEN!!!!


Hemskt är det... Filmen var mysig iaf, men inte riktigt som jag förväntat mig. Inte alls som jag förväntat mig faktiskt. Inte så mycket Brad Pitt och inte så mycket om själva gänget "inglorious Basterds" utan.. Jag vet inte! Men hade gärna velat se mer av de två delarna!!
Nu är jag jättetrött så ska dra och lägga mig tror jag. Har lång dag imorgon eftersom vi har gympa och den ligger utanför vårt halvdags-schema på fredagarna (då vi har förmiddagar har vi även gympa på eftermiddagen och då vi har eftermiddagar har vi även gympa på förmiddagen). Innebär en dag från 8-16.30 plus en timme restid både innan och efter, aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0