Koffein krävs

Hallå!
Lite halvt hjärndöd kan man ha kallat mig denna dag. Detta kan bero på att jag bara sov 4 timmar i går natt eftersom jag inte kunde somna.. Läste min bok istället- Låt den rätte komma in- fett bra! Har sovit lite under eftermiddagen och ja.. Nu sitter jag färdig för att sova (kanske borde gå in och gå på toa först dock eftersom min tekopp är stor som en båt) i min stooora säng med datorn i famnen och tittar på Hells kitchen.

Kom nyss på att det är en timmes sovmorgon imorgon!!! Men ska ändå sova. Ska tagga till på lördag då Joss och jag ÄNTLIGEN ska åka in till stan och shoppa! Behöver så mycket, men det känns som om mina pengar bara rymmer från mig för att slippa bli uppköpta till fina skor och tröjor. Hm!
Aja, som sagt. Jag skulle sova ju sa jag!
PUSSSSS godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

HALLO SNÄÄLLA FÅR JAG FÖLJA MED TILL STAN?! (A) <3

2009-09-23 @ 15:19:28
URL: http://ohjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0