Inte börja bli sjuk nu!

Det blev en supermysig kväll! Jag kände att jag verkligen inte klarade av att sitta inne i mitt lilla instängda rum mer så jag drog med mig älskade Jessi ut. Vi gick och gick och gick runt typ hela vår del av täby (runt hela ellapark, grintodp och kors och tvärs överallt). Jag köpte en Ben&Jerrys half baked som vi åt med dåliga plastskedar från ICA på vägen också, så HIMLA läng sen jag åt det! Det är fan värt 50 kronor lite då och då.
Nu sitter jag i sängen och vilar fötterna, dricker te eftersom jag började få lite ont i halsen och är snart på väg att somna. Antagligen bäst så eftersom bussen avgår mot huvudstaden klockan 09.45! Satsiga ohja, men shopping är en viktig sak.
Min far var förresten på IKEA idag och då köpte han enligt min beställning en liten grejj man har i knät och lägger laptopen på. Det är som en liten sackosäck man lägger i knät med en hård platta överst som man stället datorn på. Den är himla smidig och bra!
Men nu ska jag ge mig själv chansen att dricka upp teet så jag kan gå och lägga mig!
PUSSS


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag har sjuuukt ont i mina fötter xD men det är sååå värt det ;D <33

2009-09-26 @ 20:48:20
URL: http://ohjessie.blogg.se/
Postat av: stina

åå ben & jerrys :). ha en bra kväll och dag!

2009-09-27 @ 20:52:07
URL: http://dosomefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0