hur det är att leva som en normal människa;

Dagen har gått superbra. Gjorde nå läxförhör på svenskan som jag inte vart förberedd på, men tittade ba liite på Emma för å åtgärda det problemet och det gick bra sen. Så ingen äcklig svenska blev det! Och så hade dagen plötsligt gått utan att jag fått varken skolångest eller hyperaktivitetskickar, utan jag satt som en normal människa, lite lagom glad sådär!
Hemma nu och ska.. Ja vad ska jag göra? Ska nog faktiskt ta det lite lugnt tills dansen börjar och under tiden fundera ut ett sätt att ta mig dit, eftersom pappa inte är hemma idag och Joss är på nå klassgrej i Uppsala så att jag inte kan åka med henne! Kanske borde skaffa moppe ändå?

 Mitt knark idag :o


Mitt knark idag :o

Kommentarer
Postat av: Emil

du.. moppe?

lawl :P

2009-09-08 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0