Hittade massa fina tekoppar i stan!

God eftermiddag!
Igår var så himla kul men OJ vad trött jag blev! Så värt det dock. Köpte en himla massa saker. Skor, 2 koftor, en tröja, lackleggins med mera som jag egentligen inte alls hade råd med. Men lånade lite pengar av pappa som han ska få tilbaka nästa månad och sen så får det inte bli någon mer shopping på 2 månader!! Men nu har jag det jag behöver för vintern ändå tror jag.
När jag sen till slut kom hem hade jag ont i fötterna och däckade ganska snabbt i sängen. Senare kom emil och jag var väll lite halvvaken en stund, men hann ändå sova jättemycket, så nu borde jag ha tagit igen mig!
Nu halvligger jag som vanligt i sängen och väntar på att boxningen ska börja men är jättejättetrött, trots att jag har sovit så mycket! Efter boxningen blir det sedan tegel med mina tjejer, puss på dem!


Underbart med googlebilder, men det är iaf hellasgården vi promenerade i i fredags på gympan. Superfint ställe verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0