happytimes

Helt plötsligt har allt blivit så himla roligt! Har varit så himla jävla peppad hela dagen och inte tagit det lugnt längre än tiden på bussen och tunnelbanan till och från skolan! Skolan. ååh jag orkar verkligen mycket mer nu, och jag VILL gå på lektionen. Särskilt nu när jag har komit igång med min älskade matte igen! Fast hela grejjen kanske beror på all Cola jag dricker under dagarna haha!
Efter skolan var jag bara hemma en liten stund och sen kom pappa hem och droppade av mig i täbban. Där köpte jag en present till honom eftersom han fyller år imorgon, ett par skor och en tröja/linne/klänning sak! Behövde verkligen nya saker kände jag hehe! Vill snart köpa ny väska också, något blått och någon färgad kofta/kardigan/tjocktröja av något slag och sen är jag så jättenöjd! När täbban stängde kom pappa tillbaka och vi handlade till i morgon eftersom tjejerna ska komma och grilla med mig!
Men nu ska jag gå och färga håret tror jag!
PUSSS


soliga lyckliga tider uppe på sälfjället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0