Förvirrad!

Juste, måste bara berätta en så himla kul sak innan jag somnar!
Okej. Förlåt nu höjdes förväntnigarna.
Men det är ett bevis på hur roligt mitt huvud kan tänka ibland!
Som sagt sov jag bara 4 timmar i natt och vid 5 tiden (tror jag) på eftermiddagen däckade jag helt oväntat medans jag låg och läste svenskaboken. Efter ett långt tag (vilket känns som flera flera timmar) så vaknar jag och ser ut genom fönstret.
Min första reaktion:
HJÄLP!! HUR MYCKET ÄR KLOcKAN, DÄCKADE JAG IGÅRKVÄLL, FAAAAAN NU KOMMER JAG FÖR SEEENT! (ungefär samma ljus ute som på morgonen)
Min andra tanke ca 30 sekunder senare:
Men ställde jag inte väckarklockan? Joo... Men jag kommer ihåg att jag stängde av den...
Min tredje tanke ca 20 sekunder senare när jag har stirrat ett tag på klockan för att förstå dess innebörd:
Nej juste.. Det kanske var... Igår morse?
Slutsatsen ca 15 sekunder senare:
Jag har typ sovit i 2 timmar.. MAX
Det var i MORSE klockan 6 som jag stängde av alarmet.. OCH gick upp
Inget är fel och jag kan lunt ligga kvar i FLERA timmar till <3

Det tog mig lite mer än en minut att komma fram tll detta, och JA det är lång tid att tänka!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0