Ett MÅSTE

Hittade just något underbart! Okej det var på fokis blogg, jag gjorde såna enorma research, men ändå, blev HELT kär haha!





Underbar eller VAD!? hihi!

Jag har iallafall vart lite duktig nu. Har skrivit en uppgift vilket var 3/4 datorskriven A4sida faktiskt, och håller på att börja på svenska insändaren. Rara söta Joss hjälper mig med den via sms också!
Köpte nytt te idag förresten som jag dricker nu, något av dedär pyramidpåsarna. De har en ny "kom ihåg sommaren"kollektion typ (heter det kollektion när det gäller te eller va? haha!) och jag köpte nån belgisk grej med apelsinskal i. Påminner mig om Gran Canaria, för teet jag fick där på frukosten smakade ungefär likadant! (=Supergott!)
Men nu ska jag ta tag i svenskan ORDENTLIGT! Matten kan jag kolla igenom på bussen imorgon, pluggar typ aldrig till matteprov ändå..
PUSSS GODNATT!


Kommentarer
Postat av: joss

FUCK REKLAM :)

2009-09-30 @ 18:18:33
URL: http://barkies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0