Du är lite rolig du

Oj vilken bekvämlig dag det har varit! Matte (med stora hjärtan), Svenskan som gick så bra så då jag fick skriva en poetisk grammatiksaga halva lektionen och... Ränka matte andra halvan!!! Också till sist tyska som faktiskt är himla lätt och man bara stavar rätt!
Sen visade det sig visserligen att jag hade glömt både plånbok och matkort så det blev en mycket desperat och hungrig timme hem med bussar och tåg som gick på dåliga tider!
Men nu sitter jag här hemma, mätt, nöjd och glad med hunden hemma från dagis omkringspringande som en liten solstråle som dessutom håller sig på tomten och inte springer iväg, duktig kille!
Lite senare blir det bio med Emil (eftersom jag glömde plånboken hemma blir det att åka in tidigt för att hämta biljetter) Inglorious Basterds blir det, är himla tagad på å se den! Har börjat älska Brad Pitt också (himla efter jag är jag vet).
Någon i denna värld som älskar ärtor lika mycket som jag?

nytt armband och halsband :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0