<3 Till Josse <3

Gud vilken underbart underbart supermysig kväll jag har haft!!!
Mötte tjejerna vid Tegel och vi åt och bara pratade och pratade jättemycket. Det var töntigt dyrt där fan, men vi lyckades till och med få ihop lite dricks till den supertrevliga servitören. Efteråt gick vi ner till Mc Donalds för att äta efterätt för tio istället för 80 spänn. Sen gick Freja Josse och jag hem och de andra tog bilen, små tjockisar!! Men det går verkligen fort att gå långt när man har sånt fint sällskap!
Men nu måste jag sätta lite lakan på min säng. Emil sov här i natt och han hade köpt kakor. Hälften av kakorna hamnade i min säng. Gympan för den här veckan är också flyttad till imorgon, så vi börjar tio i 9 istället för 12 imorgon, illa.. Men vi ska gymma vilket blir kul!
PUSSS!!


Bollnäs <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Puss på dig ;)

hade jätteroligt med er, som vanligt <3

och nu kan man undra varför jag sitter här och kommenterar kl 02:30 på natten... svaret är härlig svenskaläxa xP

<3333

2009-09-28 @ 02:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0