Soft, Trevlig, Social dag

Himla trevlig dag som spenderades med Kristine som var hemma från Norge över helgen och Henrik. Sjukt länge sen jag såg någon av dem, speciellt länge sen som jag pratade med honom! Supertrevlig dag iallafall och jag lyckades köpa 2 tekoppar - en med julmönster och en vit med nå blåa bilder på- och 2 teer -Julte och Roibos lime och kanel. Himla spännande smak alltså!
Var sjukt trött redan vid 7 eftersom jag knappt sov i natt så drog hem vid 9, lyckades ta fel buss men kom ändå hem inte mycket senare iallafall. Emma gets me going. På alla sätt och vis xD
Lite lagom nöjd med att sitta hemma nu, men får se när jag ändå kommer i säng.. Blir att räffa Emma för att försöka plugga lite och fira Lilla jul imorgon med lite släkt. Dessutom måste jag försöka rota upp lite julsaker från källaren eftersom det är första advent!
Nu ska jag chilla lite, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0