Myskväll

Jag tror att det är några högre makter som försöker få mig att inte blogga eftersom allt fuckar upp sig när jag försöker! Nätet dör, de e fel på blogg.se, texten försvinner osv osv osv...
Idag var mina älskade flickor här och åt med mig! Eller älskade flickor minus Josse och Jeni </3 Men det var supermysigt och vi gjorde veg lasagne som dick var fett tråkig, ska göra som en riktig nästa gång fast mer quornfärs!
Ingen vidare aning om vad som händer i helgen.. Eller jo.. Hoppas på att få träffa Kristine lite eftersom hon är hemma från Norge i helgen! Det går iallafall superbra att bo här i lägenheten ska alla veta.
PUSSSS



Josi <3


Jessi <3


Frejs <3

Kommentarer
Postat av: joss

hhahaha jag ser riktigt drömmande ut på bilden.. vill så gärna ha lite lasagne.. :(



bilderna ska upp på fb! :)

2009-11-28 @ 16:36:47
URL: http://barkies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0