Julstämmning i stan

Shit vad ska man skriva?
Idag har varit helt underbart mysig. Sov bara 3 timmar i natt av dumma anledningar så har varit lite halvseg, men klarat mig bra ändå. Ganska händelselös skoldag med inställt matteprov och sen gick sötaste Emma och jag runt på stan och åt lunch och shoppade lite. Träffade söta Linus en stund också :)
Emma och jag köpte de bästa trosorna EVER <3
Köpte också en supermysig varm mössa med boll på toppen, men tappade dock min ena vante..
Nu ska jag vila massa, kolla på desperat housevifes (som jag missade förra avsnittet på- vilket dock var värt det med tanke på allt underbart kul jag hade förra veckan) och plugga till matteprovet som verkligen borde ha gjort igår eftersom provet skulle vart idag. Tur jag har!
Ha en bra kväll alla, om någon söting vill göra något mysigt och kansek gå ut så är jag och min nya mössa på!
PUSS

Tänkte det kunde vara trevligt med en bild, från ROM till exempel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0