Alive!

Det har faktiskt inte kännts så himla lockande att skriva i bloggen under lovet, har haft så himla mycket för mig hela tiden! Träffat massa underbara mnniskor som gjort mig sjukt glad, både såna jag känner väl och andra jag träffat samma kväll. Blivit mycket sova borta också, vilket innebär att man inte sover så särsklit mycket så de små stunder jag har vart hemma på dagarna har jag mest sovit!
Imorgon är det iallafall skola. klockan 06.00 är det uppstigning. Är ändå ganska stolt över mig själv eftersom jag duschat och gjort både mig och allt annat som behövs fixas redo för skola imorgon. Och klockan är bara tio i 11. Det är bra för mig iallafall!
Men nu ska jag inte slösa mer tid på något som ingen ändå bryr sig om PUSS godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0