Två praktexemplar på morgonen

Godmorgon! Jag har redan gjort en massa saker idag! Det varnämligen så att min kära stackars senila lilla farmor ringde och väkte mig klockan 7.50 i morse och jag som inte hade somnat förrän nästan klockan fyra i natt kunde inte somna om helt. Så efter en timme gick jag upp. Då fick jag värsta infallet; Jag vill ut och springa! Vädret var perfekt, inte för varmt, inte för kallt, inte för soligt, inte regnigt. Så jag klädde på mig, ropade på Ed och sprang iväg. Båda vi skötte oss exemplariskt! Han var så himla duktig och lydde och hälsade inte ens på andra hundar och jag själv orkade springa hela vägen jag bestämt PLUS lite till, fastän jag knappt har lyft rumpan från stolen på över en månad! Så stolt över oss båda, man kunde verkligen inte önska sig en bättre vovve!
Efteråt duschade jag och tog med mig Ed in och lade honom på sängen medans jag gjorde mig i ordning och pratade lite med honom. Fick lite sötfoton också hihi.
Men nu måste jag verkligen rusa, ska vara på ica om några minuter för att träffa Freja, Jessi och Josse för att köpa brunch som inledning på vårt Harry Potter maraton vi ska ha idag! Perfekt uppladdning inför premiären av 6an! Hoppas bara jag orkar hålla mig vaken hela tiden hehe (alla de många gånger jag försökt ha HP maraton förut så har jag somnat efter knappt halva första filmen!!)
PUSS på er ha en superbra dag!

PUSSS på bästa vovven <3


Bejbisen


blöt, trött och taggad jag!

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Oj så duktiga ni är!=)

2009-07-06 @ 12:19:55
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: jeeeeeessi

JAG BARA ÄLSKAR PUSS BILDEN PÅ DIG OCH EDDIE !!!! :D

2009-07-07 @ 18:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0