Te-freaks!

Hade en asmysig kväll och jag var allmänt hög ungefär hela tiden hehe! Drack upp hela min cola ganska snabbt och så satt vi och pratade i en evighet och hetsade upp oss över än det ena och än det andra. Sen fick Freja och Josse kolla på mitt

enorma teförråd! Har 19 st faktiskt!! Detta resulterade i att alla ville ha te och vi hamnade runt bordet med varsin ny smak (jag provade ett av de nya från finland) på te, äpple och en kortlek. Vi spelade tecken! ÅÅH vad kul tecken är! Jag och Freja är absolut bästa teamet och vi vann storartat (som vanligt) ! Och all uppståndelse och teinet (som koffein fast i te) påverkade mig nog också.


 


Nu måste jag verkligen sova. Eller. Ska stänga av datorn iallafall och läsa en av de alla böcker Freja tog med sig till mig! Imorgon händer det nämligen grejjer, men det berättar jag om då!
PUSSS godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: jessica

een otrolig trevlig kväll :D PUSS PÅ EEEEEER FLIICKS LOOOVE YA :D

2009-07-07 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0