Sol och värme idag

Jag känner mig sjuk och döende. Vaknade i morse och var sur. Så jävla förbannad. Hade så ganska mycket flera dagar i rad för några månader sen.
Har suttit i solen och läst hela dagen typ. Just nu läser jag innan jag dör. Råkade nämligen vara vaken till 4.15 i natt och läsa ut min förra! Detta betyder dock inte att man får gå upp mitt på dagen utan jag var jätteduktig och vaknade av ett litet sms redan innan klockan 10.
Tror jag lever mig in lite väl mycket i böckerna jag läser? Hon i boken har cancer och ska dö snart, känns som om jag också ska det. Är helt apatisk typ.
Men idag måste jag ändå fixa en massa saker. Eller. Massa och massa, men måste packa och måste vara med Emil innan jag drar också. Vi drar imorgon på morgonen och kommer hem på lördag eftermiddag. Jag kommer ha en sån träningsvärk, har inte ridit på lite mer än 2 år!
Aja PUSS alla, se till att faktiskt njuta av solen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0