Snabbis

Har precis typ klätt på mig och satt i linser för att gå till Emil. Klockan är typ 11 hehe... Men ändå varit lite halvduktig idag. Har gått till willys och handlat, skapat ny blogg och det bästa av allt... Jag har äntligen rensat ur mina lådor! Det blev i proppfull kasse kläder som ska till kyrkan, hemlösa eller fattiga barn i polen. Vissa av dedär kläderna är riktigt pinsamma. Att jag gick utanfördörren med det på mig alltså! Men nu har jag lagt det bakom mig och behöver aldrig kolla på kläderna igen! Fick mycket mer plats i mina lådor också, och vissa saker som hängde framme fick hoppa ner också. Passade på att städa lite i allmänt också. Mitt rum ser möjligt att bo i nu!
Men nu ska jag springa, blir skönt att ta en promenad (som inte är i stekande hetta med kassar så tunga så jag måste stanna var tionde meter)
PUSSS

mega smile

Kommentarer
Postat av: My J

fin byrå :)

2009-07-05 @ 18:55:10
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0