Lite bilder från Åby

Jaa, så var man hemma en snabbis igen då, för imorgon åker jag igen!  Kom hem igårkväll och har kört massa tvättmaskiner, sovit hos Emil träffat tjejerna lite och bestämt om Bollnäs och vart i täbban 2 snabbisar och nu måste jag packa för att dra till Emil eftersom vi åker till hans farbrors landställe imorgon. Kommer vara borta några dagar bara.
Jag är så himla trött, ska lägga mig i min obäddade säng, kankse dricka lite mer kaffe eller te och läsa och bara vara lite för mig själv en stund innan jag ber om skjuts till Emil.
Ses om några dagar! PUSSS






Lucinda sötisen <3



Emma försöker lära en random häst i hagen cirkuskonster



Bad i en underbar liten varm sjö, Emma längst fram



Freja, Emma (som leker spökhistoria) och Erica i vår stuga <3

Kommentarer
Postat av: Make Up Artist på Make Up Store

naw va fina bilder :D

2009-07-24 @ 20:35:42
URL: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0