Kaffemissbruk på G

Jag försöker packa upp, lägga in tvätt i lådor och städa och just därför tänkte jag passa på att skriva lite, för att skjuta upp det hela lite grann helt enkelt. Jag är precis som alla andra! Nej men har faktiskt kommit en bit redan, och till och med duschat lite. Var så dags att raka benen asså..
Jag vill ut och göra någt, träffa flickorna, men jag är typ helt skakis i benen och blev nyss jättetrött (KAN bero på överkonsumtion av kaffe som börjar avta) och har inte haft en ledig stund på länge. Men får väll se. Längtar tills jag år gå och lägga mig i min stra mjuka säng (men då måste jag ha städat OCH bäddat först, så jag kommer inte undan). Tror jag fortsätter att städa lite så kan jag bädda ned mig med en bok sen. Mys!
Musik hjälper inte mig när jag städar tror jag. Blir typ bara irriterad på att den ska va så glad och jag måste flänga runt som en idiot, fram och tillbaka, fram och tillbaka och städa! Men önska mig lycka till typ.
Pusss

Några bilder från Sälen ;)

Bror och jag åker lift


Kolla noga på mina knän- jag har ramlat och skriker just nu om hur hemska backar de har här!


Kommentarer
Postat av: jessica

fan vilka snygga jeans du har på dig på andra bilden! :O är dom nya? :) <3

2009-07-30 @ 19:30:24
Postat av: Nicole

Haha det är legginse som jag köpte samtidigt som dne lila tunikan på Vero Moda med dig ju ;) <3 MEn tack (a)

2009-07-30 @ 19:39:35
URL: http://niicoley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0