Jetlag typ

Jag hänger inte alls med idag! Anser att klockan är typ 3, 4, men hon är över 8! Har precis gjor mig min första kopp te på en vecka och ska läsa lite och vill gärna komma ut lite sen. Sov hos Emil i natt, spenderade en del av dagen med honom och blev sen hemdragen till mormor för att äta lite tårta. Gott var det!
En sak var dock skitläskig. Eller. Konstig. eller nåt? Jag stod iallafall i köket och pratade lite med mormor och så, också när vi ska gå ut på verandan så kommer morfar störtande och ger mig en kram och snyftar "jag trodde det var Lotta (mamma)". Blev typ helt. Vet inte chockad typ.
Kom hem och somnade sen, lider av sömnbrist sen lägret!! Men nog var det värt det!
Imorgon tar jag antagligen tåget upp till Sälen där min Far, bror och hund befinner sig fr tillfället. Vet inte om jag orkar vara hemma själv tills på torsdag faktiskt. Måste gå och handla i så fall och dessutom är jag typ jätterädd för monster!
Jag är typ jättetanksåridd och ser ingen som helst sammanhållning i det här inlägget, men det är iallafall ett inlägg!
ick just reda på att jag ska träffa tjejerna vid erikslund om 20 min, så nu gäller det att klä på sig lite då.
PUSSS på alla, ha en braaa kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0