HP Neeerd

Det tog ett himla tag att kolla igenom alla filmer kan jag ju säga! Vi blev inte klara förrän vid 1 tiden på natten och då hade vi ändå bara kollat på halva 2an eftersom skivan laggade! Men vi tog en paus mellan varje film och cyklade till Willys för att köpa något att tjocka oss på och gick till östra valla och lekte i slänggungan lite och så. Jag är ändå himla stolt över mig själv att jag inte somnade! Men nu är vi iallafall uppladdade inför premiären, även om jag starkt sörjer att vi kommer missa just den rätta dagen.


Freja, Josse, Jessi och Jeni




Freja, Josse och Jeni


Jessii


Frejaa


hehe, jag

Kommentarer
Postat av: jessica

en AS rolgi daag :D kommer aldrig glömma den, hihi! älskar er tjejer <3

2009-07-07 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0