Halvblodsprinsen SNART

Hallohallo!
I morse hade jag värsta huvudvärken, så fort jag rörde mig höll mitt huvud på att sprängas. Jag har inte haft huvudvärk på evigheter men på senaste tiden har jag börjat få det då och då. Mycket otrevligt kan jag säga.
Men jag vilade lite, duschade och åt och sen mådde jag bra, så då drog jag in till täbban för att hämta ut Frejas och mina biljetter till Harry Potter som vi ska se på lördag den 18e, ungefär 2-3 timmar efter att vi har kommit hem! Kunde inte riktigt hålla mig när jag var i täbban och gick förbi teaffären, så köpte 2 st små teburkar. Likadana som en av de stora jag har, den svarta. Så nu finns det lite mer plats i köksskåpet men lite mindre plats på hyllorna utanför!
Måste bara informera världen om att den nya fina cykelsadel med punghål i som de sa garanterat inte skulle läcka (absorbera vatten som sedan trycks ut när man sätter sig på den även om det inte regnat på en vecka som min förra sadel gjorde) läcker. Tack gud för långa tröjor, annars hade det inte vart så jättekul för mig i täbban för stora blöta fläckar i rumpan e inte sött.
Men nu ska jag gå och äta lite middag tror jag, för annars kommer jag att äta upp mina jordnötter som jag sitter och smakar lite på och det var meningen att de skulle bli sparade! Ikväll blir det något kul med tjejerna.
PUSSS


Jag totalt avgudar min nya klocka! Assmidigt att kolla tiden på fatiskt hehe. Också har den en sekundvisare dessutom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0