Hälsningar från Sälenbyn

Hallå! Det visade sig att vi tydligen kunde gå in på nätet här genom pappas mobiler, superbra! Om det hade varit så att min bror inte var fullt så självisk och spelar WOW i 5 timmar medans både pappa och jag ber om att få nätet så hade jag kunnat gå in mycket tidigare. KUL!
Resan hit i förrgår gick iallafall jättebra och hittade rätt direkt när jag skulle byta tåg! Gud vad mycket skönare och roligare det var att åka tåg än buss, jag har bara åkt buss förut! Igår gjorde vi inte så mycket eftersom att det regnade i stort sett hela dagen, men jag lyckades ändå gå till ICA och hitta hem igen (!!), smälla i mig en megastor påse naturgodis som fick bli både lunch och middag och köpa nya snowboardkläder. Kändes jättekorkat att stå där inne och prova, men de har ju outlets här, så en jacka, byxor och flis fick jag för ett ganska bra pris ändå.
Oj vad mycket onödigt det känns som om jag har skrivit nu, men ska sluta för jag måste göra mig i ordning och sen ska vi ut allihop för solen strålar!
Puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0