Bokmal

Shulleluu!
Jag är på superbra humör!! Sitter för tillfället och väntar på att Freja, Jessi och Josse ska komma över för en trevlig liten kväll och i sista sekunden ringde jag Freja och frågade om hon hade några böcker jag inte hade läst och som var bra. Det hade hon! Så nu är hon påväg med 6 st till mig! I utbyte ska hon få låna en av mig hehe.
Sitter och halsar cola, har redan druckit upp nästan en halv 1½ liters. Man kan bli förgiftad av det, det är inte bra med varken ämnena i cola (light är det förresten) eller att dricka alldeles för mycket vätska på en gång (som jag gjorde på klassresan, typ 4 liter på kvällen) då blodet tunnas ut av vätskan. Men fan.. Det är både bättre och klart mycket godare än alkohol!
Glömde beätta om vår spelkväll vi hade hos Jennifer för några dagar sen. Det var askul! Spel är verkligen underskattat (hehe tycker jag som vann alla gånger!!) ! Sen körde vi med lite sanning och konka (tog bort konka) kort som Jeni hade fått från en FRIDA tidning. Askul, pusss på mina flickor!
och Pusss på er, ha en härlig kväll!


Coooola <3 och hyper mig hehe

Kommentarer
Postat av: jeni

faaan vad fin bild niicoley! men ey haha FRIDA-spel äger (aa)

vockiii kan inte alla ses typ ikväll en sista gång innan jag åker bort i typ evigheter ? pusss

2009-07-06 @ 17:23:55
URL: http://jenibanan.blogg.se/
Postat av: jessica

puss puss på dig söta jääävel :D

2009-07-07 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0