Äntligen; TE!

Oj shit vad mycket klockan blev helt plötsligt då! Ska gå och.. FAN MÅSTE BÄDDA SÄNGEN FÖRST! Men SEN ska jag iallafall göra te och lägga mig och läsa lite innan jag somnar. fan vad skönt. har städat klart och gjort lite extra städning dessutom. Till exempel så har jag städat ut påsen med grejer jag tog från mammas lägenhet som jag ville ha och som stått i mitt rum sen februari (!!!) och så har jag hängt upp mina nya skidkläder som stod i en fet påse framför alla mina skor (!!! IGEN) i vår nya garderob i vår nya hall. Oj oj oj.
PUSSS godnatt!


Jag idaaag
kunde inte ha den tröjan där borta eftersom Emils lillebrorsas (lillebrodern är lika gammal som jag) tjej hade en likadan (fast annan färg) och använde den typ 2 gånger.
Och öh ja. Det är alltså mitt knä som sticker upp där i vänstra hörnet :P

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Fin du är :D

2009-07-30 @ 00:24:37
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: jeni

faaaaan vad du passar i dendär rödbruna nyansen i håret, helt sjukt :D

2009-07-31 @ 14:17:40
URL: http://jenibanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0