Alldeles för kallt för Juli

Har inte hänt så mycket idag, men ändå har jag inte bara "suttit". Sov med Emil, åkte in till stan och hem direkt. Och sen hade ju halva dagen gått.
När jag kom hem och låste upp min dörr så stod det en lång avlång låda precis innanför min dörr. Vad sjutton?
Näe, din och Daniels (min bror) va ju så gamla och nästan döda, daniels tjöt och din fjärr funka inte också såg jag dehär på rea så jag köpte dem, tyckte det var dags för nya!
Detta var min pappas förklaring på att vi fick varsin ny STOR platt tv! Vet inte hur stor den är, har försökt titta om det står någonstans men tydligen inte? Den är iallafall större än min förra som inte var liten någonstans. Jag älskar överaskningar, speciellt sånahär haha!
Idag har jag inget alls planerat förutom att jag nu hade tänkt gå och göra saft nu. Får se vad världen bjuder på.
PUSSS ha en bra fortsatt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0