Äkta 08

Jag tycker verkligen inte om sättet som min far och bror föredrog att cykla på: ned för livsfarliga, snea, branta, steniga, grusiga och leriga banor i skidbackarna. Min cykel var överdrivet lätt (skjukt bra visserligen, men kanske lite för bra för mig) och detta resulterade i att jag och cykeln gjorde en framåtvolt i mitt första och asolut sista backåk och en uppskrapad handled, armbåge, lite hand och ben (igenom byxorna)! Sen åkte jag och Eddie ner RUNT berget, på den fina och jämna bilvägen (jag HITTADE!!) . Tacka vet jag asfalt! När jag kommer hem vill jag åka in till stan och gå i tio cm höga klackar och shoppa sönder och få ont i fötterna av det och inte för att jag ramlar i en grusig backe och skrapar upp mig själv! Också vill jag ha massage, manikyr och hårvård och klippning. Jag tycker om Stockholm (där affärerna är öppna till längre än klockan 5).
Nej men det var faktiskt jättefint där uppe på fjället och jag älskar lukten som finns där. Det är nå blåbärsris och gran och massa växtlighet, kan inte riktigt definieras. Och det var supermysigt på den långa nedvägen med bra mark faktiskt, något som gärna hade fått ta längre tid.
Har en massa massa bilder från dagen, men har ingen sladd med mig så de kommer väll upp några lite senare.
Men imorgon är det ändå hemåt som gäller, till stockholm!
Pusss på alla ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0