Vinterland <3

JÄTTETRÖTT!

Kom just hem från stan, sov med emma och pojkarna från i fredags, men Josi, bergapojkarna och några andra var också här under kvällen :)
Köpte en tekopp och te på indiska och slog in dem, det ska bli en liten julklapp till mig själv för tror egentligen inte att jag har så jätteråd! Älskar Indiskas tekoppar, gonna get them all! Nästa jag vill ha är denna, fast den är typ grå och har andra mönster för denhär har jag redan! Men tekoppar kan man alrdig få för mycket av :)
(random bild)

Ska vila upp mig lite nu och sen ska vi till WillePille i fucking Svinninge utanför åkersberga. Hoppas det går bättre att komma dit idag än vad det gjorde i fredags..
Aja, ska typ kanske sova lite nu hehe, PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0