Sjukling

Har legat hemma och sovit lite framför en film en stund och har nu precis gjort en kopp chai och pratat lite med Emma. Det var nämligen så att vi hade fotbollsdag idag, men jag hade typ feber och somnade på plan och alla skrek, så efter en timme förvirrat omkringflyttande pga vår stackars mentor som är aningen lost så drog jag hem. Ska bara stanna hemma och vila idag, även fast det kryper i kroppen efter att få träna! Men jag tror jag ska ta en liten promenad ned till Täbban och handla mjölk eftersom den just tog slut och inte kan leva utan det till mitt te!
Får se hur det blir med skolan imorgon, nu ska jag kolla lite tv och dricka upp mitt Chai, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0