Sista ensamma myskvällen!

Pappa var just och hämtade Eddiebus. Vi har haft det supermysigt idag och gått till täbban och pantat burkar hihi!
Söta pappa hade iaf köpt två stora burkar tacosås till mig, och sen skjutsade han ned mig till täbban och hyrde film och köpte godis åt mig. Så nu ska jag titta på Elf och snaska Te, mandariner, nybakade pepparkakor som ed och jag bakade förut idag (blev dock bara lite eftersom jag hade snaskat i mig större delen av degen redan), snickers och bounty. Köpte i taket lyser stjärnorna för 40 spänn på utförsäljningen också, typ lika mycket som de tar för att hyra en film, så det var superbra
Nej nu ska jag sätta igång filmen, den står och spelar samma iriiterande melodi om och om igen. Efte ikväll tänker jag vara frisk och ha kul! Imorgon blir det julbak med tjejjerna PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0