Känner mig typ gammal

Som planerat så har jag mest tagit det lugnt idag. Druckit en stor mängd te och hällt i mig en oräknelig mängd halstabletter. Jeni kom över och köpte mitt terminskort eftersom hon hade tappat sitt och jag hade fått månadskort, sen stannade hon en stund med döda mig och kollade lite på andra filmen.
Har typ bott i min soffa/framför vattenkokaren idag så nu när mjölken tog slut tog jag en liten promenad till statoil. Trodde jag skulle orka det men icke, tror jag går och lägger mig nu alltså.. Skönt att inte ha linser att behöva ta ut..
Imorgon måste jag till skolan eftersom de är nationella i matte (måste ocksåjobba på både megastort projekt och dansen som ska va inne på fredag). Ska ladda upp med alla halstabletter och fbernedsättande jag har och försöka ta mig igenom det, önska mig lycka till men bli inte förvånade om jag dör på kuppen!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0