Frost+sol <3

Har vart så för himlans kallt idag, men eftersom det ändå har vart sol och fint och jag har min tjockisjacka så klagar jag inte.
Kom hem från skolan nyss, första gången det är ljust när jag kommer hem på flera veckor faktiskt! Kan ju bero på att det blir mörkt tidigt, men åndå! Ska plugga lite nu eftersom vi har två stora stora stora projekt tills nästa fredag och jag ska hålla ett 5-7 min långt tal imorgon, först ut dessutom (jag var så bäst att jag erbjöd mig när hon fråga och ingen ville). Sen ska jag försöka komma iväg och träna ikväll också och städa lite behöver jag också göra, pallade verkligen inte varken i förrgår eller igår, blev så sjukt trött hahaha
Nej nu ska jag hälla i mig lite mer kaffe och börja researcha om Barbie! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0