Världens bästa tjejer

Så var man hemma då! Lite sorligt, men ska bli skönt att få ta det lite lugnt- en knapp dag.
Okej, vi kom egentligen hem igår, men jag bara duschade direkt och sen kom Emil. Vi vaknade sent och låg och degade och myste massa, och sen har jag haft ont i huvudet hela dagen och det blir bra värre. Jävla helvette!

Bollnäs var iallafall så otroligt mysigt! Va så kul att sköta oss själva och vi var så söta och gulliga hela tiden typ. Cyklade in till bollnäs på några cyklar som inte helt och hållet sammarbetade både måndag och tisdag och där badade vi, gick på "stan"  fick två små kompisar och kollade Dollarstore! Dollarstore är ett måste för alla som befinner sig i närheten av Bollnäs alltså. Ett ställe med- inte alls dåliga, men skitbilliga saker! Bland annat mycket mycket godis! Köpte 2 skärp för endast 30 kr st och en navelpiercing för 40 kr. Sen blev det en himla massa godis (och asbilligt naturgodis). Det var över en mil in till stan och första dagen tog det oss en och en halv timma att cykla in. Andra tog det 45 minuter. Men hemvägen var ändå värst, det var då alla uppförsbackarna kom! Jag kom på mig själv med att vilja göra oanständiga saker med den sista lilla sällsynta nedförsbacken fram till stugan och Finnfara-skylten (Finnfara var stället där vi bodde) haha!
Vi klarade tillockmed av att städa i ordning och tömma stugan innan vi drog och den nästan tre timmar långa tågresan var alldeles för kort!

Är inte ett dugg taggad på att städa på grund av mitt exploderande huvud, men får ta tag i mig själv en stund eftersom det måste bli beboeligt och gärna upppackat tills i morgon då Emma från ridlägret kommer! Hon bor i falköping och hon och Freja ska bo här tills på måndag då vi allihopa åker ned hem till Emma och sen kommer vi hem på onsdag eller torsdag. Vi ska gå på både Grönalund och Liseberg och Emma ska få uppleva stockholm och riktig shopping! Tack min bästa pappa som inte tvekade länge på att ge mig hela 2000 kronor till tågiljetter, mat och nöjesparker!
PUSS

Här får ni badbilder, typ de enda jag tog eftersom jag inte orkade bära med mig kameran som ändå knappt hade något batteri av någon underlig anledning!

Jessi blir uppskjuten av Josse


Jeniii


Freja- det var kallt i vattnet jag badade ÍNTE den dan


Joss


Kommentarer
Postat av: Minette

Skitsnygga bilder! Det måste va en bra kamera!

2009-08-06 @ 23:54:50
URL: http://lifespotting.blogg.se/
Postat av: jimmy

rawr ;)

2009-08-15 @ 14:26:23
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0