Kalas!

Har haft en himla soft dag idag! Tårtan blev supergod (ja jag är tårt-addict och åt typ halva...) och fick massa fina pengar! Och lite presenter också hehehe! Fick en handduk med Mumin på som jag blev så himla kär i när vi var i finland och efteråt ångrade att jag inte hade köpt! Mormor har vart där flera gånger sen dess så då köpte hon en liten söting åt mig, himla glad blev jag! Fick bland annat 2 stycken Thomas Sabo berlocker också och ett jättefint halsband av Emil också. Här är lite söta bilder! 
PUSSS


Märk det enorma tårtfatet jag glufsar i mig från!


Pluttkusin Simon
Jag och gamla farmor
Morfar och pluttkusin Emma
Folk och tjockis mig som vill ha tårta!


Kommentarer
Postat av: Emil

shysst bild du tog da ;<

du fick 3 rosor av mig oxå! :o

du åt MER än halva tårtan nicole, crazy mode ;G

puss<33

2009-08-30 @ 23:14:35
Postat av: jessica

guuud vad mysigt det ser ut :) <333

2009-08-31 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0