Träningsvärk imorgon!

Åh jag är så trött! Och jag är så glad!
Var så otroligt skönt att äntligen få röra på sig ordentligt, få anstränga mig till jag skakar! Känslan efteråt är det bästa som finns, när man är nyduschad och har ätit och sitter i sängen och bara känner hur hela kroppen är helt totalt mör. Det var nämligen så att jag direkt efter dansen drog till boxningen! himla stolt över mig själv, ska börja träna massa!

Imorgon SKA jag palla skolan hela dagen, har teknik oh matte sista lektionerna och de vill jag verkligen gå på, och efteråt kommer Joss och Freja in till stan och tittar på Harry Potter (igen hehe) med mig!
Pepp pepp!
PUSSS godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0