Sammanlagt 8 hål/piercingar

Chattade lite med Freja innan jag skulle dra iväg och det visade sig att hon också behövde dra till täbban! Så vi drog dit tillsammans och väl där träffade vi Joss och Jeni också. Det blev ingen present till Josefin så tänkte dra tillbaka till täbban imorgon, men Freja sa något mycket förnuftigt; Men hallå, du går ju i skola i stan? Mycket klokt av henne!
IStället tog jag dock hål i öronen! Skulle ju ha gjort det i måndags men så blev det strömavbrott ju. Var så sjukt nervös men det är skitfint nu och gör typ inte ont alls! (dumt att typ luta huvudet mot någonting så örat tar i, då gör det ont.)
Imorgon blir det korvgrillning med 2orna, askul! Men såg typ några hobbyturkbrats (Vår egen lilla benämning, man får tolka det lite som man vill, men sliskigt och äckligt är det!) som går i 2an idag. Blä.
Men nu ska jag göra något roligt. Eller nej.. Har en uppgift jag måste göra först; Varför valde du Teknik Industridesign på JENSEN? Men gör nog en kopp te först.
PUSSS


Tre små söta hål på rad, matchande dessutom ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0