PMSväder idag

Jag blir så himla trött av skolan. Jag tycker absolut at det är superkul, tror jag har hamnat i en underbar klass! Men allt nytt gör en bara så trött! Idag hade vi en massa sammarbetsövningar och alla började verkligen prata med varandra, superkul att vara en av de coola stockholmarna som tar tunnelbanan med sina kompisar på väg hem varje dag tycker jag! Var alltid så avundsjuk och det kändes så avlägset förut, speciellt när jag var mindre.
När jag kom hem tog jag det iallafall sjukt lungt och höll på att däcka ett tag och sen kom först tjejerrna så vi fick prata av oss om våra dagar en liten stund och sen Emil. Älskar dem!
Imorgon börjar vi inte förren 10.30, så behöver inte gå upp förrän 8.40! Helt underbart är det, men tänker nog ändå börja stänga av nu, är faktiskt himla trött.
Längtar så tills skolan sätter i gång på allvar!
PUSSS Godnatt!

sol/spöregn/sol/spöregn hela eftermiddagen



Bättre med en dålig bil än ingen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0