Kopplar bort

Ååh jag var med Jeni igår! Vet ni hur länge sen det var jag träffade NÅGON av mina älskade flickor?! Det var i fredags fan. Var iallafall underbart och vi pratade massa och skvallarade om våra klasser och lite mer. Som jag inte hade behövt veta Jeni! haha.
På kvällen laggade min mobil. Detta resulterade i ett mindre utbrott från mig så när pappa väl kom in med mobilen fixad hade jag däckat med kläderna på. Jag har min väckarklocka i mobilen för alla som vill veta, så den blev aldrig ställd och ringde alltså inte.
Aja, sitter nu nedbäddad bland kuddar och en  mysig filt i min stora säng med en kopp te och ett tänt ljus på bordet bredvid mig och ska lägga upp bilder från sommaren på Facebook. Egentligen så borde man framkalla en massa bilder och sätta in dem i album, så himla roligt att titta på ju!
Pusss


Saknar <3

Kommentarer
Postat av: jessica

shit jag har inte träffat dig på jättelänge :( <3



sicken bild på oss asså :) <333

2009-08-28 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0