Jag vet inte vad "lite" betyder

"Jaa nu är boken slut!" skrattar och är lycklig och övertrött.
"Oj fan.. Klockan var visst 6.25. Hmm.. Min väckarlocka ringer omganska exakt 5 min! woops!"
Aja, jag är pepp iaf, sitter med bra låtar på mtv, har provat massa kläder, panikpackat, dampat på sånt som tar onödigt stor plats (lakan, handduk, skor) och pratar nu med Ed som ligger helt utslagen på min säng, tittar på mig och undrar vad fan jag håller på med. Men är relativt klar nu iaf! Lyckades spilla tandkräm på mig när jag hyperborstade tänderna, typ första gången sen 3an, helt seriöst! Så får väll gå och försöka tvätta bort det nu då. Också ska jag göra kaffe så jag faktiskt håller mig vaken en liten stund till iaf!
Ha några bra dagar alla, ser fram emot mina, men kommer dock vara utan täckning!
PUSSS


Titta bäbis i bakgrunden, ligger och sover <3


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? (:

2009-08-02 @ 15:43:42
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0