Hjärnaktivitet - 0

Bra start på höstterminen (ironi ironi ironi). Det blev en väldigt dålig dag idag så det blev så att jag stannade hemma. Men vaddå, vi kommer väl ändå faktiskt bara gå igenom betygskriterier- som man ändå bara kommer ihåg lika länge som ett horoskop. Alltså ungefär tills lektionens slut.
Tror det kan vara så att det inte är så bra att jag går upp så sent att jag vaknar av mig själv (vi började 12.50 idag vilket innebar lång sovmorgon). Jag blir mer medveten då och hinner tänka. När jag dock har sovit ca 6 timmar så gör jag det jag ska som en zombie, utan att tänka, också plötsligt sitter jag på bussen!
Skickade ändå iväg Daniel till Willys för att köpa en stor Cola till mig och har spenderat min dag på mage i sängen med att rita med asfina tuschpennor och lyssna på ljudbok. Det är verkligen jätteavslappnande och kräver NOLL hjärnaktivitet, precis vad jag behöver.
Men nu så är det helg och jag får vila upp mig lite, skönt! I kväll blir det Tjejmiddag hos Josse, och vi ska skvallra om våra solor och klasser, kommer bli supermysigt.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0