Gör Eddisen glad

Hallå!
Håller för tillfället på att färga håret! Är jätte nervös för att jag ska komma med helt missfärgat hår och vara helt brun i hela pannan när jag kommer till skolan imorgon. Men är ganska försiktig iaf!
I morse såg jag till att faktiskt komma upp innan 10 eftersom jag måste upp vid typ 7 i morgon, hemska tanke! Tog iallafall med mig Eddie ut ett tag och sprang. Ändå bort till Gullsjön där Ed badade, älskar verkligen att han älskar att bada! Haha, konstigt formulerat, men det är jättekul! Sen så sprang/gick vi tillbaka hem, hoppas bara jag kan gå i morgon!

Men nu måste jag gå och fortsätta med färgningen, ska göra topparna nu, PUSSS

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg ❤

godmorgon! :)



hoppas du får en fin start på den nya veckan! kram! ♥

2009-08-17 @ 11:13:08
URL: http://parisia.blogg.se/
Postat av: Linda Q

God förmiddag =) Hoppas du får en trevlig måndag!

2009-08-17 @ 13:22:22
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0