Gillar fina pärgpennor

Har tagit en ganska soft dag idag. Hela lovet har varit så proppat, och den senaste månaden har jag bara fått någon enstaka dag här och där emellan olika resor och grejjor att göra vad jag vill med. Men gud vad kul det har varit!
Hos Emma var det supermysigt, vi gick omkring i lilla Falköping och kollade och pratade också hyrde vi en massa filmer- det var inte superbra väder hela tiden. Tittade bland annat på Tsatsiki (borde man kolla på oftare, sjukt söt!), Creep (för 4e gången hehe) och the Mothman Propecies (sjuk sjuk sjuk, speciellt för mig som är mer "insatt" i mothman pga ett hemskt program jag såg förra sommaren). På Onsdagen åkte vi in till Göteborg hela dagen och gick omkring längs Avenyn och kollade runt på olika saker eftersom det var Kulturkalas! Sen gick vi och kollade bio- sommaren med Göran, Himla bra för att vara Svensk! Till sist drog vi till Liseberg där det var fri entré! Vi åkte inget men Freja och jag blev sjukt sugna på att åka dit nästa år!
Sista dagen gick vi upp på något berg med en liten minidjurpark och ett utkikstorn, men det började spöregna och åska, så Emmas mamma fick komma och hämta oss!


Underbart -men tyväär sjukt dyrt- vackert godis!


Freja


Asläskig pool högst upp på ett svindyrt Hotell x)


Suddig Emma eftersom hon aldrig vill visa sig på bild!


Plutt <3

'
Freja och Emma leker med Getterna


Emma håller utkik och Freja åker rutschkana xD


Falköping

Kommentarer
Postat av: Jennie

kul att vara i göteborg ^^

2009-08-15 @ 16:50:59
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: linn

Jättefin blogg!:D

2009-08-15 @ 18:31:28
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: jessica

ååh vilken sööt tröja freja har! älskar färgen :)

2009-08-16 @ 16:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0