Fina soliga stockholm

Oj oj, borde verkligen gå och lägga mig, Emma och Freja ligger i sängen och kollar på film, men jag tog datorn en liten stund. Idag har vi varit inne i stan hela dagen! Vi skulle ju visa Emma Stockholm! Det blev en hel del shopping för min del, och vi var dessutom i täbban en stund igår när hon kom, så mina pengar börjar ta lite slut. Men det är väldigt mycket reor nu, och otroligt nog hittade jag äntligen ett par jeansshorts! Det har jag velat ha sen i våras typ, och de kostade para 75 spänn typ! Så otroligt glad jag blev! Köpte också bland annat en asmysig stor stickad kofta, tills det blir lite kallare då, och hittade ett par helt okej jeans för bara 100 kr. Så har ändå fått valuta för pengarna.
Imorgon blir det grönalund som gäller, och på måndag en stund på Ung08 innan vi drar till centralen för att åka hem till Emma. Får väll se hur mycket  mer dator det blir!
PUSSS!


Emma på sin andra, men enligt mig första riktiga, tunnelbanetur!



Jordgubbar <3

Äckelduvor på fina bilder


Ämma <3


Va såg en kille bli gripen :o


Jag och Frejs


Va tvugna att driva med vakterna såklart höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0