Dubbelgångare sökes

Okej, jag har egentligen inte alls särskilt mycket tid att sitta vid datorn just nu, men jag orkar inte bry mig! Är sönderstressad, ska göra saker hela tiden, och på måndag börjar skolan. Kan inte bestämma mig för vilka kläder jag ska ha nu heller! Ska in till Kista för att klippa mig så billigt som möjligt utan att det är någon amatör, och sen i kväll ska jag och Emil gå och titta på Brüno. Hoppas på att ha hunnit handla med världens bästa pappa innan det också!
Bilderna från göteborg ligger inne på datorn, men nej, just nu är INTE rätt tillfälle att kolla igenom alla! De får ni se lite senare- någon dag när jag har tid.
PUSSS alla


Göteborgsmås


minidjurpark i falköping

Kommentarer
Postat av: E B B A

hihih fin blogg :D

2009-08-15 @ 13:53:33
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0