Äntligen mina kaneläpplen

Jag känner mig så himla dryg!? Har blivit ganska dålig på å skriva också men vaddå, hur kul är det när jag inte har absolut någonting att komma med? Inte så kul alls. Har sovit något otroligt mycket det senaste dygnet och sov lite halvlänge i morse, sen var jag så trött att jag stannade i sängen en evighet och kolla tv typ. Har vart ute med Ed lite och suttit på altanen och lyssnat ljudbok ganska länge nu. ÄNTLIGEN kom pappa hem med Kaneläpplen till mig! Ett extremt kraving som jag har.
Har typ snöat in mig på Taylor Swift lite. Är hon verkligen bra eller är det bara videon som är lite kul å titta på? hehe
PUSS

Och det går inte å lägga in youtubeklipp för tillfället :S
Länk; http://www.youtube.com/watch?v=cFyhCeixlBo&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0