30 augusti nu!

Vad trött jag blev plötsligt! Kvällen har vart himla skön- äntligen har något hänt, sådär lite obestämt hit och dit! Freja kom hit och sen drog vi till Jessi, och sen kom även Josse, men de skulle lägga sig sen för de ska springa tjejmilen i morgon och precis då ringde Fredrik (som jag inte har träffat på hela sommaren!!!) och Adrian och undra om jag skulle med hem till Joss som typ inte visste att vi skulle komma (sa de, det verkade som om hon visst visste det sen) men hon var inte hemma så vi gick ned till vallatorp där hon, Jeni och några gamla vallatorpskillar satt och sen fick jag skjuts hem! Haha himla onödigt att gå igenom allt, men jag är så himla hyper och bevisar min kväll som faktiskt hade några händelser i sig! Önskar att alla inte hade gått så tidigt bara! Men är nog ganska trött nu ändå, och måste ladda för att få saker i morgon! Är himla taggad haha!
PUSSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du hört talas om att tid är pengar!

2009-08-30 @ 10:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0